.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات غرب مازندران دربرنامه «مازندران ما»

شمال نیوز: «مازندران ما» عنوان برنامه ای است با ساختار مستند گزارشی که به مشکلات و دشواریهای گوناگون زندگی شهری و روستایی مردم غرب استان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تبرستان، در این مجموعه تلویزیونی، به گفت‌وگو با مسئولان و مردم، بررسی چالش‌ها و راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات شهری، به تصویر کشیدن جاذبه‌ها و توانمندی‌های هر شهر پرداخته می‌شود و درباره آن بحث و تبادل نظر می‌شود.
ویژگی خاص این برنامه آن است که به دلیل مسافت نسبتاً زیاد مناطق غرب مازندران از مرکز استان، این برنامه به گونه ای اختصاصی تنها به مسائل مناطق غربی مازندران پرداخته و از این رو مخاطبان زیادی را در منطقه یاد شده به خود جذب کرده است.
این برنامه با وجود چالشی بودن در فضایی صمیمی و گفت‌وگومحور تنظیم شده است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود در غرب مازندران باشد.
برنامه‌سازان مجموعه تلویزیونی «مازندران ما» امیدوارند که بتوانند با همراهی مردم در کنار مسئولان، مشکلات را در قاب رسانه مطرح، آنالیز، ریشه‌یابی و برطرف سازند.
«مازندران ما» روزهای یکشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 19:20 به مدت 22 دقیقه از سیمای تبرستان پخش می شود.

به گزارش شمال نیوز ،عوامل تولید این برنامه عبارتند از:
تهیه کننده: حسین پرتوی / کارگردان و تصویر بردار: مرتضی رمضانزاده / مجری: بابک شمس / نویسنده  و صدابردار: یعقوب امینی / تدوین: ولی اله خزایی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.